تالگو نور؛ ارائه دهنده خدمات پاکسازی پوست با بهترین کیفیت


ا پیشرفت زندگی مدرن، آلودگی های محیطی و اشعه های مضر نور آفتاب، پوست آسیب پذیرتر از سایر اعضاء بدن میشود و عدم محافظت از آن در مقابل نور خورشید به ایجاد لک، کک و مک، چین و چروک و پیری زودرس پوست صورت و گردن می انجامد.

اهمیت پاکسازی پوست

وجود سلولهای شاخی و مرده در سطح خارجی پوست و ترکیب آن با چربی، رادیکالهای آزاد و سایر آلاینده هایی که بطور روزمره با آنها در تماس هستیم پوست را ضخیم، ناصاف، تیره، کدر و مستعد لک و جوش میکند و از طرف دیگر وجود سلولهای شاخی مانع نفوذ و جذب محصولات بهداشتی و درمانی در پوست میشود، بطوری که گرانترین محصولات هم نمیتواند جذب پوست شوند.

پاکسازی پوست

انواع پاکسازی پوست صورت

پاکسازی پوست صورت با دو تکنیک دست و دستگاه میکرودرم ابریژن قابل انجام است، هر دو روش غیر تهاجمی است و برای برداشتن سلولهای مرده و دانه های سرسیاه و جوانسازی کلی پوست بکار میروند، ولی لازم است که توسط افراد حرفه ای انجام شود تا دچار سایش، آزردگی، عفونت و التهاب در پوست نشوید.

فوائد پاکسازی صورت با محصولات دریایی تالگو

مواد فعال موجود در محصولات تالگو از گونه های متنوع جلبک های دریایی و عصاره گیاهان، میوه ها و سایر مواد طبیعی است که بیشتر جنبه درمانی دارد و در رفع مشکلات پوستی، کمبود انرژی و محافظت از پوست بسیار کمک کننده است و قادر است تمام نیازهای پوستی را تامین کند تا همیشه پوستی سالم، شاداب و با طراوت داشته باشید.

همچنین باعث افزایش خونرسانی، دفع مواد زائد و سموم از پوست و افزایش جذب املاح و مواد معدنی دریایی در پوست میشود و از سوی دیگر تحریک فیبروبلاست ها و افزایش تولید کلاژن در لایه های میانی پوست به انعطاف پذیری، رفع چین وچروک و جوانسازی پوست منجر میشود و پوست را روشن، شفاف و درخشنده میکند.

پاکسازی پوست باعث افزایش خونرسانی، دفع مواد زائد و سموم از پوست می شود.

مراحل انجام پاکسازی پوست با تکنیک تالگو فرانسه

مرحله آماده سازی:

این مرحله شامل پاک کردن آرایش و آلودگیها از سطح پوست صورت و گردن است.

مرحله مشاوره زیبایی:

این مرحله اصلی ترین بخش تشخیص و درمان است که توسط مشاور زیبایی و بر اساس نیاز سنجی پوست انجام میشود و محصولات مورد نیاز مراقبت درمنزل بر اساس نیاز، جنس پوست و سن زیباجو به وی عرضه میشود.

مرحله خوش آمد گویی و انرژی رسانی:

این مرحله در قالب یک خوش آمدگویی دریایی است که از طریق فشارهای ریتمیک و مانورهای تنفسی انجام میشود تا تمام تنش ها و استرسهای روزمره مراجعه کننده در همان ابتدای درمان برطرف شود.

پاکسازی پوست با تکنیک تالگو

مرحله لایه برداری و بخور:

این مرحله شامل برداشتن سلولهای مرده، تخلیه دانه های زیر پوستی و سرسیاه، صاف و یکدست کردن پوست صورت است.

مرحله انرژی رسانی و تحریک سلولی:

این مرحله درمانی، از برنامه های انحصاری تالگو است که با اسپری دریایی انجام میشود، سرشار از نمک های معدنی و عناصر کمیاب دریایی است که علاوه بر رفع استرس های محیط از روی پوست به پوستهای خسته طراوت می بخشد و جذب و اثر بخشی مواد درمانی را در پوست افزایش میدهد.

مرحله ماسک گذاری با جلبک دریایی:

ترکیب نمک های معدنی، عناصر کمیاب و آمینو اسیدهای موجود در جلبک، رطوبت رسانی را به پوست افزایش میدهد و باعث قوام، نرمی و باز سازی مجدد سلولهای پوست صورت و گردن میشود.

مرحله پایانی درمان:

سرد کردن موضع، استفاده از کرم دورچشم، مرطوب کننده و ضد آفتاب مناسب است.

پاکسازی به روش تالگو

نکته پایانی

کلینیک پوست تالگو نور، روش جلبک درمانی را بصورت کاملا تخصصی برای محافظت از سلامت و زیبایی پوست مراجعه کنندگان در اولویت برنامه های درمانی خود قرار داده و با تمرکز بر روش کار و تکنیک های حرفه ای خود انواع خدمات و آموزش پاکسازی تخصصی پوست صورت را با برترین محصولات زیبایی و اثربخشی بالا ارائه میدهد که نتایج درمانی آن بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده است.

1 دیدگاه

نظر شما

  • پیش فرض
    کاربر
    -

    لطفا هزینه دوره های مراقبت پوست را می فرمایید ؟؟؟