درمان قطعی زگیل تناسلی مردان


رست است که برای درمان قطعی زگیل تناسلی باید به پزشک مراجعه کرد اما می توان از درمان خانگی زگیل تناسلی و درمان گیاهی آن برای بهبود سریعتر کمک گرفت؛ اکثر موارد زگیل تناسلی ناشی از ویروسHPV است.

بیش از ۱۲۰ نوع ویروس HPV وجود دارد، اما مدل های ۶ و ۱۱ باعث ایجاد زگیل های تناسلی می شوند. این سویه های HPV معمولا باعث سرطان دهانه رحم نمی شوند، اما آن ها به زگیل های تناسلی منجر می شوند. می توان درمان خانگی زگیل تناسلی مردان و زنان را در این مقاله دنبال کرد.

زگیل تناسلی یک بیماری بسیار شایع است. بر اساس مجله ی بالینی و زیبایی شناسی پوست، بیش از یک میلیون مورد جدید زگیل تناسلی وجود دارد که در ایالات متحده تشخیص داده شده ولی بسیاری از موارد تشخیص داده نشده است.

تنها دارویی که تا کنون برای HPV معرفی شده قرص AHCC می باشد که طی یک دوره ۳ الی شش ماهه ویروس را بصورت کامل ریشه کن می کند. برای مشاهده عکس و توضیحات قرص AHCC تنها داروی درمان زگیل تناسلی اینجا کلیک کنید قرص ahcc زگیل تناسلی را درمان میکند و برای همیشه از شر این بیماری خلاص خواهید شد. در این لینک توضیحات کامل این محصول را می توانید مشاهده کنید و همچنین از مشاوره رایگان مشاورین شرکت فرازطب نیز بهره ببرید.

تلفن مشاوره و سفارش:

۰۹۱۹۷۲۰۵۲۰۸ – ۰۹۱۲۹۵۱۸۴۵۰

ساعت کاری شرکت :

شنبه تا چهارشنبه ۹ الی ۱۹

پنجشنبه ها ۹ الی ۱۶

وبسایت: www.ffarazteb.com

روش های خانگی درمان زگیل تناسلی

در ادامه به درمان خانگی و سنتی HPV خواهیم پرداخت:

✅ درمان خانگی زگیل تناسلی مردان و زنان با سرکه سیب می تواند مشابه داروهای تجویزی متشکل از مواد اسیدی که برای کشتن ویروس استفاده می کنند عمل کند که توسط افراد زیادی توصیه می شود.

✅ روش درمان زگیل تناسلی با سرکه سیب اینگونه است که شما می توانید یک پنبه یا گاز را به سرکه ی سیب آغشته کنید و روی زگیل بگذارید.در طول درمان ممکن است زگیل ها سیاه شوند که یک نشانه خوب است.

زگیل تناسلی از بیماری های پوستی شایعی است که هر ساله حدود یک میلیون نفر را درگیر می کند. البته بسیاری از موارد زگیل های تناسلی ناشناخته باقی می مانند. اکثر موارد زگیل تناسلی ناشی از ویروس پاپیلوم انسانی (HPV) است. بیش از ۱۲۰ سویه HPV وجود دارد، اما تنها نوع ۶ و ۱۱ از سویه هایی هستند که باعث زگیل های تناسلی می شوند. این سویه های ویروس اچ پی وی HPV معمولا باعث سرطان دهانه رحم نمی شوند، اما زگیل های تناسلی را ایجاد می کنند. در این مقاله به بررسی انواع درمان خانگی زگیل تناسلی می پردازیم.

برای درمان زگیل های تناسلی لازم است با پزشک مشورت نمایید واز داروهای تجویزی وی استفاده کنید. اما برخی از روش های خانگی وجود دارد که استفاده از آنها به تسریع فرآیند درمان کمک می کنند.

مهم ترین داروهای درمان خانگی زگیل تناسلی عبارتند از:

درمان زگیل تناسلی با چای سبز

چای سبز تاثیرات مثبتی بر زگیل های تناسلی دارد. همچنین از عصاره چای سبز پمادی به نام sinecatechins (Veregen) ساخته شده است که به صورت تجویزی در دسترس می باشد. برای درمان لازم است عصاره چای سبز با استفاده از یک قطره یا دو عدد روغن نارگیل مخلوط شود.

درمان زگیل تناسلی با سیر

شواهدی وجود دارد که نشان دهنده تاثیرات مثبت استفاده از عصاره سیر برای درمان زگیل ها به خصوص در دوران بارداری است. برای درمان زگیل می توانید عصاره سیر را به طور مستقیم به زگیل ها اعمال کنید. همچنین می توانید مخلوطی از سیر و روغن تهیه کرده و بر روی زگیل اعمال کنید.

سرکه سیب

در روش درمان خانگی زگیل تناسلی با سرکه سیب ، می توانید زگیل های تناسلی را به خوبی درمان کنید. عملکرد سرکه مشابه داروهای تجویزی است که از مواد تشکیل دهنده اسیدی برای کشتن ویروس استفاده می کنند. برای این منظور می توانید پنبه ای را به سرکه سیب آغشته نموده و بر روی زگیل استعمال نمایید.

درمان های خانگی زگیل تناسلی

درمان خانگی زگیل تناسلی با سبزیجات

مصرف برخی از سبزیجات می تواند در درمان زگیل ها مفید باشد، مخصوصا برای دوران بارداری که خانم ها نسبت به تعدادی از خوراکی ها، از خود حساسیت نشان می دهند. این سبزیجات عبارتند از:

  • کلم
  • کلم بروکلی
  • جوانه های بروکسل
  • گل کلم

این سبزیجات دارای موادی هستند که می توانند رنگ زگیل های تناسلی را روشن کنند.

درمان زگیل تناسلی با واجبی

به گزارش وبسایت بزرگ فرازطب یکی از موثرترین راه ها برای درمان زگیل تناسلی در خانه، استفاده از پودر موبر واجبی می باشد. این مخمر پودری دارای خواص درمانی شگفت انگیزی می باشد. این ماده به دلیل ساختار مخربی که دارد، اقدام به سوزاندن زگیل ها می کند ولی برای کسانی که از بیماریهای پوستی رنج می برند یا پوست حساسی دارند پیشنهاد نمی‌شود.

تغییر رژیم غذایی و سبک زندگی

طبق آمار سایت معتبر پزشکی healthline زگیل های تناسلی به شدت بدن را تحت تاثیر خویش قرار داده و مقابله با بیماری را دشوار می کند. برای بهبود سریع تر زخم ها لازم است شرایط روحی و جسمی خود را بهبود بخشید. به طور مثال دوری از عوامل استرس زا، اجتناب از سیگار و پرهیز از رژیم غذایی حاوی غذاهای فرآوری شده می تواند به تسریع درمان کمک نماید.

رژیم غذایی که به درمان بیماری کمک می کند، عبارتند از:

  • غذاهای غنی از آنتی اکسیدان (زغال اخته، گیلاس، گوجه فرنگی، فلفل، اسکواش)
  • برگ های سبز تیره مانند اسفناج و کلم بروکلی
  • غلات کامل
  • بادام
  • لوبیا
  • گوشت لخم – کم چربی
  • غذاهایی که باید از مصرف آنها اجتناب کنید عبارتند از:
  • هر گونه غذایی که موجب تشدید آلرژی غذایی شود. (لبنیات، سویا، ذرت، مکمل های غذایی)
  • غذاهای تصفیه شده مانند نان سفید و ماکارونی
  • گوشت قرمز
  • غذاهای فرآوری شده با چربی ترانس


کافئین و سایر محرک ها

باید بدانید، از بین رفتن زگیل تناسلی خارجی به معنی از بین رفتن ویروس در بدن نیست. بلکه ویروس برای همیشه در بدن باقی مانده و ممکن است مجدداً عود نماید. همچنین در مواردی نادر این ویروس عامل سرطان هایی از جمله دیسپلازی گردن رحم یا آلت تناسلی می شود.

آیا درمان زگیل تناسلی در خانه نتیجه ای دارد؟

تا کنون هیچ درمان خانگی موثری برای درمان زگیل های تناسلی توسط پزشکان تایید نشده است. زیرا به عقیده این پزشکان درمان های خانگی تنها به تشدید علائم این بیماری کمک می کنند. بسته به نوع زگیل یا مدت زمانی که زگیل داشته اید. می توان از درمان های موضعی، جراحی، لیزر، کرایو . …. استفاده نمایید. البته استفاده از درمان های خانگی اگر همراه با درمان های پزشکی باشد، نتیجه بهتری حاصل می شود.

سایر درمان های خانگی زگیل تناسلی

دیگر روش های درمان خانگی زگیل تناسلی عبارتند از:

  • مصرف جو دو سر
  • مصرف نارون کوهی
  • استفاده از نوار درمانی
  • مصرف فولات و ب ۱۲
  • مصرف سبزیجاتی مانند بروکلی
  • رزیم غذایی و سبک زندگی سالم
  • پرهیز از رفتار های جنسی پر خطر

لازم بذکر است که درمانهاى خانگى ذکر شده در بالا در درصد اندکى از بیماران منجر به رفع زگیل تناسلى آن هم در دراز مدت میشود و درمان سریع و قطعى با سوزاندن زگیل ها و توسط لیزر Co2 میسر است که در جاى خود بیشتر به توضیح آن خواهیم پرداخت.

نظری ثبت نشده

نظر شما