خرید ماسک تنفسی با ارزان‌ترین قیمت در دوران کرونا!

اگر شما هم این روزها به دنبال خرید ماسک تنفسی با قیمت ارزان هستید که در عین حال کیفیت مناسب را داشته باشید، خواندن این مطلب را به شما توصیه می‌کنیم.

کرومارکت یک فروشگاه تجهیزات پزشکی است که با شیوع کرونا در کنار هم‌وطنان خود ایستاد و با ارائه ماسک‌های متنوع با کیفیت بالا و قیمت مناسب سعی بر آن داشت که گامی هر چند کوچک در راستای حفظ هم‌وطنان بردارد. حالا با شیوع مجدد کرونا و اوج‌گیری موج پنجمی که خیلی‌ها معتقدند هنوز به قله نرسیده، کرومارکت با ارائه تخفیف‌های ویژه سعی دارد هم‌وطنان را به استفاده از ماسک‌های باکیفیت تشویق کند.

موج پنجم کرونا؛ بی‌رحم‎تر از بقیه!

حدود یک سال و نیم از شیوع ویروس منحوس کرونا در کشورمان می‌گذرد و گرچه در این مدت امکانات بهداشتی و درمانی کشور رو به گسترش بوده است، اما به‌موازات آن قدرت ویروس نیز هر روز بیشتر و بیشتر شده، به گونه‌ای که کشور با بحران جدیدی به نام پیک پنجم کرونا روبرو شده است. شرایط آن‌قدر وخیم شده که ماسک N95 به یک اولویت اساسی برای محافظت در برابر کرونا تبدیل شده است.

خرید ماسک ارزان

قدرت بالای ویروس

 در پیک پنجم کرونا کشور، ما با ویروس هندی یا سویه دلتا و دلتاپلاس مواج هستیم. این موتاسیون از ویروس بسیار قدرتمندتر از ویروس‌های قبلی است. قدرت بالای این ویروس از دو جنبه مختلف است. از یک جنبه قدرت و سرعت سرایت ویروس بالا رفته است و افراد به سادگی به این ویروس مبتلا می‌شوند. قدرت سرایت نوع هندی آن‌قدر بالا است که در فضای باز نیز عمل می‌کند و افراد را مبتلا می‌نماید. از جنبه دیگر قدرت بیماری‌زایی و عفونت بیماری هم بسیار بالا رفته است و باعث ایجاد بیماری‌هایی بسیار خطرناک‌تر از سویه‌های قبلی می‌شود. گفته می‌شود این ویروس به زن و مرد، پیر و جوان و … رحم نمی‌کند. زنان باردار ازجمله افراد در معرض ابتلای بالا به این ویروس هستند.

خستگی مردم از محدویت‌های کرونایی

 یکی از مشکلات بزرگ دیگر در پیک پنجم، خستگی مردم و دولت از سختی‌های کرونایی است؛ به گونه‌ای که حتی تعطیلی فروشگاه‌ها هم در دستور کار اولیه قرار نگرفت و تلاش شد تا حد امکان جلوی امرار معاش مردم گرفته نشود. از سوی دیگر متأسفانه مردم نیز از ماندن در خانه و قرنطینه خسته شده ‎اند و با وجود اعلام وضعیت بسیار وخیم از سوی دولت و تعطیلی شش‌روزه، مردم به مسافرت رفتند و به جای آنکه از این تعطیلی برای مهار کرونا استفاده کنند، برای مسافرت و تفریح بهره‌برداری کردند.

ظرفیت تکمیل‌شده بیمارستان‌ها

 در پیک پنجم کرونا و در روزهای اخیر، آنچه بیش از حد باعث نگرانی شده است تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های کشور است؛ به گونه‌ای که بیمارستان‌های صحرایی هم کم‌کم وارد چرخه کار می‌شوند و از هر نوع امکانی برای بستری بیماران استفاده می‌شود. نخستین نتیجه این تکمیل ظرفیت، کاهش کیفیت خدمات ارائه‌شده به بیماران است که مهم‌ترین علت افزایش مرگ‌و‌میر هم‌وطنانمان خواهد بود.

در چنین شرایطی لازم است همه بخش‌های کشور هر کاری که از دستشان برمی‌آید برای مقابله با این پیک کرونا انجام دهند و تخفیف‌های ارائه شده از سوی فروشگاه اینترنتی کرومارکت نیز تلاشی است در همین راستا و برای مهار ویروس دلتای کرونا.

انواع ماسک تنفسی با تخفیف ویژه

فروشگاه آنلاین کرومارکت یکی از بهترین فروشگاه‌های ماسک کشور است که با عرضه انواع ماسک‌های تنفسی توانسته نظر سلایق مختلف را تأمین نماید. قیمت محصولات این فروشگاه با توجه به عرضه مستقیم کالا از تولیدکنندگان اصلی و عدم عبور کالا از واسطه‌ها و دلال‌ها بسیار پایین و مناسب است و همین موضوع علت دیگری به گرایش روزافزون کاربران به خرید از این فروشگاه است.

ازجمله ماسک‌هایی که در این فروشگاه عرضه شده است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ماسک سه لایه یا پرستاری: ماسک سه لایه جراحی (https://coromarket.ir/shop/triple-layer-mask/) که ارزان‌ترین و پراستفاده‌ترین ماسک تنفسی در جهان است، نقش بسیار مهمی در کنترل بیماری کرونا دارد و با توجه به قیمت بسیار مناسب آن لازم است که همه مردم کشور از آن استفاده نمایند.
  • ماسک سه بعدی: این ماسک‌ها که با ظاهری زیبا و جوان‌پسند تولید و عرضه می‌شوند، از استحکام مناسبی هم برخوردار هستند و می‌توانند یک روز تمام (۸ ساعت) با حفظ ظاهر و توان مقابله با ویروس‌ها مورد استفاده قرار گیرند.
  • ماسک‌های قدرتمند N95 و N99: در صورتی که شرایط کرونا در یک شهر یا کشور خطرناک شود و بر میزان آلودگی افزوده گردد لازم است از ماسک‌هایی قدرتمند نظیر ان۹۹ و ان۹۵ استفاده شود. این ماسک‌ها که قدرتی بالا دارند و در بخش‌هایی نظیر آی‌سی‌یو و توسط کادر درمان هم استفاده می‌شوند، برای شرایط کنونی کشور و پیک پنجم بسیار مناسب هستند.

این ماسک‌های متنوع و گوناگون از تولیدکنندگان مختلفی تهیه شده و از این جنبه نیز فروشگاه کرومارکت بسیار جذاب و پرطرفدار است؛ به‌ویژه که محصولات هر تولید‌کننده‌ای هم در این فروشگاه عرضه نمی‌شود و تنها تولیدکنندگان برتر کشور انتخاب و محصولات آن‌ها در این فروشگاه ارائه شده است. بوفالو، رسپی‌نانو و گرین‌لایف از جمله مهم‌ترین تولیدکنندگان در فروشگاه کرومارکت هستند.

برای استفاده از تخفیف خرید ماسک تنفسی ارزان، کافی است سری به فروشگاه کرومارکت بزنید. همه محصولات با تخفیف قابل مشاهده است.

چگونه از کرو مارکت ماسک تنفسی ارزان بخریم؟

برای خرید آسان از فروشگاه کرومارکت کافی است به نشانی https://coromarket.ir/ در اینترنت مراجعه کنید و بعد از انتخاب محصول مورد نظر خود، وجه را به‌صورت آنلاین پرداخت نموده و ماسک‌ مورد نظر خود را درب منزل یا در محل کار خود دریافت نمایید.

همچنین در صورتی که نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر داشته باشید؛ می‌توانید از طریق تماس و یا پیام به واتس‌آپ با شماره ۰۹۹۱۷۱۵۰۹۱۱ با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کرده و ضمن اطلاع از ویژگی‌های هر محصول، سفارش خود را ارائه کرده و وجه را کارت‌به‌کارت نمایید تا در اسرع اوقات محصول مورد نظر به نشانی شما ارسال شود.

صفحه اینستاگرام مجموعه کرومارکت به نشانی instagram.com/coromarket.ir نیز راه ارتباطی دیگری است که شما می‌توانید برای کسب آگاهی بیشتر از محصولات و ویژگی‌های هریک، به آن مراجعه کنید و حتی با ارائه پیام در دایرکت خرید خود را هم نهایی نمایید.

این تخفیف ویژه تا پایان موج پنجم کرونا ادامه دارد. تیم فروشگاه اینترنتی کرومارکت در کنار هم‌وطنان عزیز برای مقابله با کرونا ایستاده است!

نظری ثبت نشده

نظر شما